dimecres, 2 de setembre del 2015

Puntuació provisional de les beques del menjador



En el tauler d'anuncis del col·legi ja s'ha publicat la llista amb la puntuació provisional de les beques del menjador, així com els exclosos. Hi ha deu dies hàbils des d'ahir dia 1 per a fer una possible reclamació.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

En el tablón de anuncios del colegio ya se ha publicado la lista con la puntuación provisional de las becas del comedor, así como los excluidos. Hay diez días hábiles desde ayer día 1 para hacer una posible reclamación.

2 comentaris:

Unknown ha dit...

Hola tengo 8 puntos el año pasado me dieron 11 tengo comedor

Unknown ha dit...

Hola tengo 8 puntos el año pasado me dieron 11 tengo comedor